Πέντε χρόνια Diary Of A Beauty Addict!

1/9/17

Πέντε χρόνια πέρασαν από την μέρα που αποφάσισα να δημιουργήσω και εγώ ένα blog όπου θα με βοηθούσε ώστε να είμαι πιο δημιουργική.

Πέντε χρόνια Diary Of A Beauty Addict!



Σαν χθες θυμάμαι την μέρα που γεννήθηκε η ιδέα για την απόκτηση ενός δικό μου ιστολογίου που θα λειτουργούσε σαν την παρέα μου, καθώς είχα μείνει ξαφνικά χωρίς δουλειά και χωρίς φίλους, με μια ψυχολογία στα πατώματα. Αν με παρακολουθείς όλα αυτά τα χρόνια θα βλέπεις την εξέλιξη σε μένα άλλα και στο blog μου, αφού οι αναρτήσεις είναι πιο γεμάτες γιατί νιώθω καλύτερα και επέστρεψε η έμπνευση μου.

Έτσι με μόνη διαφυγή το ίντερνετ, δεν το σκέφτηκα και πολύ γιατί απλά ήθελα να ανήκω κάπου, άρχισα να γράφω μουδιασμένα στην αρχή, καθώς αγνοούσα λίγο αυτό που συμβολίζει ένα προσωπικό ιστολόγιο. Στην πορεία μελέτησα και έμαθα, ώστε πλέον να έχω μια πιο εμπεριστατωμένη άποψη για την σημασία ενός προσωπικού ιστολόγιου.

Το όνομα βρέθηκε από ότι έχω μια εμμονή με την ομορφιά γενικότερα και απλά ήθελα να τα καταγράφω σαν ημερολόγιο, αρχικά θα χαιρόμουν πολύ αν κατάφερνα τελικά να τραβήξω το ενδιαφέρον κάποιου και να διαβάσει αυτά που ήθελα να μοιραστώ. Με την πάροδο του χρόνου απόκτησα γνώση πάνω σε τεχνικές ενός blog.

Στο Diary Of A Beauty Addict το κυρίως θέμα αναφέρεται σε αυτό που είμαι εγώ και γράφω για ότι μου αρέσει σε κάθε δεδομένη στιγμή.

Αγαπώ να δημοσιεύω για νύχια, προϊόντα ομορφιάς κα, όμως εξίσου αγαπώ και το blog design που μέσα από το δικό μου blog το εξέλιξα και έγινε πλέον το El Design με σήμα το κερασάκι, όπου πολλά αξιόλογα blogs έχουν εμπιστευτεί για την διαμόρφωση της σχεδίασης τους.

Το τελευταίο διάστημα με έχει γοητεύσει η μαγειρική εξαιτίας της δίαιτας Dukan που ακολουθώ, που απαιτεί όλα να μαγειρεύονται και τίποτα απ' έξω δεν επιτρέπεται, οπότε υπάρχουν πολλές αναρτήσεις με συνταγές και όλα όσα σχετίζονται με την δίαιτα Dukan.


Πέντε χρόνια μετά το Diary Of A Beauty Addict μου πρόσφερε πολλά, όπως να γνωρίσω υπέροχους ανθρώπους που ή θα έχουν και αυτοί ένα blog ή θα αποτελούν εκπρόσωπο μιας εταιρίας ή απλοί αναγνώστες, και καθημερινά δέχομαι μηνύματα και σχόλια που πραγματικά με συγκινούν. Με βοήθησαν να αναιρέσω και να πιστέψω και πάλι στους ανθρώπους που χαίρονται με την χαρά σου και σε επαινούν σε κάθε προσπάθεια σου, χωρίς να έχουν κάποιο απώτερο σκοπό.

Η αγάπη που έχω για το blog μου δεν ξέφτισε όσο τα χρόνια περνούν, επειδή δεν υπάρχουν πια συχνές αναρτήσεις, άλλα δυνάμωσε και έγινε πιο ισχυρή, απομακρύνοντας για πάντα την πιθανότητα να κλείσει, που πολλές φορές είχα, όταν ένιωθα πολύ πιεσμένη ψυχολογικά, τώρα απλά αφήνω να περάσει κρατώντας μια απόσταση και επιστρέφω με περισσότερη έμπνευση, πλέον επιλέγω να δίνω έμφαση στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα.

Δεν υπήρχε περίπτωση άλλωστε το Diary Of A Beauty Addict να λείπει σε αυτήν την φάση της ζωής μου που όλα σιγά σιγά διορθώνονται και πάνε καλύτερα, και εγώ η ίδια έχω περισσότερη αυτοπεποίθηση για την ζωή. Όλα αυτά τα χρόνια ήταν η δική μου ψυχοθεραπεία και το στήριγμα μου για να καταφέρω να ξεπεράσω τα προβλήματά κλείνοντας τις "πόρτες" και απλά δημιουργώντας αναρτήσεις.

Σήμερα μπορώ να πω ότι χωρίς το Diary Of A Beauty Addict δεν θα μπορούσα να επιστρέψω στην ζωή, ξεκίνησα από την εικονική του υπολογιστή για να καταλήξω στην τωρινή πραγματικότητα.

Σας ευχαριστώ όλους για όλα τα χρόνια στήριξης του blog και κατ' επέκταση και σε μένα!

Συνεχίζω δυναμικά...

Πέντε χρόνια Diary Of A Beauty Addict!
Χρόνια πολλά Diary Of A Beauty Addict!



10 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά !!! Να συνεχίσεις πάντα με τη σημερινή διάθεση και την εμπειρία των 5 χρόνων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά σε ένα από τα πλέον αγαπημένα μου blog! Εύχομαι πάντα ωραίες δημιουργίες και πολλή έμπνευση! Να είσαι καλά! Τζίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι να συνεχίσεις να γράφεις για πολλά πολλά χρόνια ακόμα και το blog σου να συνεχίσει να ομορφαίνει τη ζωή σου όπως έχει κάνει ήδη :)

    Φιλάκια
    notebookofclaire.blogspot.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά στο Blog σου με πολλά πολλά άρθρα ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget