6 αγαπημένα outfits του καλοκαιριού

1/10/17

Λίγο πριν το κρύο αρχίσει να γίνεται πιο τσουχτερό, θέλησα να σου δείξω τα έξι ντυσίματα που λάτρεψα το καλοκαίρι που πέρασε.
6 αγαπημένα outfits του καλοκαιριού

Το καλοκαίρι αυτό ήταν το αγαπημένο μου, για τον λόγο οτι επιτέλους κατάφερα να ξαναφορέσω όλα τα ρούχα που είχα στην ντουλάπα μου, που τα τελευταία χρόνια απλά τα κοιτούσα.

Ακολουθώντας την δίαιτα Dukan από τον Φεβρουάριο, μπόρεσα το καλοκαίρι να φορέσω ξανά νούμερο medium/large, αν και τώρα οδεύω για small/medium. Κέρδισα το στοίχημα και κατέβηκα στην ζυγαριά από τα 85 στα 63 κιλά, αυτήν την στιγμή. 

Έτσι κάθε εμφάνιση για μένα ήταν γιορτινή (και συνεχίζει να είναι!) και ήθελα να την δείξω παντού, οπότε μέσω instagram και στην συνέχεια σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα που έχω, καθιέρωσα κάθε φορά να βγάζω μια φωτογραφία, τις αγαπημένες μου τώρα πια καθρεφτόselfie.

Από όσες δημοσίευσα ξεχώρισα έξι που μου άρεσαν πολύ και τα ντυσίματα τα φόρεσα λίγο περισσότερο.



6 αγαπημένα outfits του καλοκαιριού
Dress:Pink Woman║ Shoes:Migato
Φόρεμα σε ένα από τα αγαπημένα μου χρώματα, καφέ της άμμου.



6 αγαπημένα outfits του καλοκαιριού
Blouse,Shorts:Local Store ║ Shoes:Migato
Πίστευα οτι δεν θα ξαναφορούσα τόσο κοντό σορτσάκι όμως τα κατάφερα! Αυτός είναι ένας από τους αγαπημένους μου συνδυασμούς με μπεζ λινή μακριά μπλούζα, για να κρατάει τις ισορροπίες.



6 αγαπημένα outfits του καλοκαιριού
Blouse,Skirt:Local Store ║ Shoes:Migato
Το μπλε το λατρεύω οπότε το συγκεκριμένο ντύσιμο, τζιν φούστα και τυρκουάζ μπλουζάκι, η αυτοπεποίθηση πήγε στα ύψη, καθως το μπλουζάκι ήταν αρκετά κολλητό, που το απέφευγα για πολύ καιρό να το φορέσω. 



6 αγαπημένα outfits του καλοκαιριού
Dress, Leggings:Local Store ║ Shoes:Migato
Το συγκεκριμένο μπλουζοφόρεμα με λαχούρια, μου έδειχνε κάθε φορά πόσο είχα αδυνατίσει, για αυτό πάντα χρειαζόταν μια ζώνη ώστε να τονίζεται η μέση και να είναι πιο κομψό.



6 αγαπημένα outfits του καλοκαιριού
Blouse,Shorts:Local Store ║ Shoes:Voi Noi
Το ντύσιμο με το οποίο είχα τις περισσότερες εμφανίσεις λόγω οτι ήταν πολύ άνετο. Τζιν σορτσάκι που πρώτη φορά φόρεσα φέτος το καλοκαίρι, αφού ήταν με την ετικέτες ακόμα στην ντουλάπα και άσπρη μπλούζα με στάμπα, που μάλλον φαρδύνε και αυτήν.



6 αγαπημένα outfits του καλοκαιριού
Shirt,Jeans:Local Store ║ Shoes:Gynaikomania
Ο πιο βολικός συνδυασμός τζιν παντελόνι με κόκκινο ριγέ πουκάμισο.



Αυτά ήταν τα έξι αγαπημένα μου outfits το καλοκαίρι που μας πέρασε!
Πως σου φάνηκαν;




2 σχόλια:

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget