Πως να φτιάξεις θεϊκή μηλόπιτα διαίτης

16/10/17

Η μηλόπιτα είναι το ιδανικό γλυκό για το φθινόπωρο και τον χειμώνα, έτσι αφού πειραματίστηκα αρκετά με τις μηλόπιτες, κατέληξα στην πεντανόστιμη μηλόπιτα που ξεχνάς ότι κάνεις δίαιτα!

Πως να φτιάξεις θεϊκή μηλόπιτα διαίτης



Η εκπληκτική μυρωδιά του μήλου και της κανέλας κάνει το σπίτι να μοσχοβολάει καθώς ψήνεται και όταν φτάσει η στιγμή να δοκιμάσεις ένα κομματάκι τότε μια μοναδική γεύση σε πλημμυρίζει, που για να είμαι ειλικρινής δεν θέλεις να σταματήσεις στο ένα κομμάτι και μπορείς να καθίσεις να την φας ολόκληρη.

Επειδή είδα αρκετό ενδιαφέρον για την συνταγή στα κοινωνικά δίκτυα που ανέβασα την φωτογραφία, όμως και εγώ θέλω να σου την πω γιατί πραγματικά είναι η καλύτερη εκδοχή μηλόπιτας αν κάνεις δίαιτα και όχι μόνο.

Για αυτό γράψε τα υλικά και ξεκινά αμέσως να την φτιάχνεις, διότι δεν θα χρειαστείς πολλά υλικά και είναι πολύ γρήγορη, κάτι που εμένα με χαρακτηρίζει στις συνταγές μου, καθώς δεν θέλω κουραστικές συνταγές και να χρησιμοποιώ πολλά προϊόντα που είναι δύσκολο να βρεθούν στο σπίτι κάθε φορά.

Πως να φτιάξεις θεϊκή μηλόπιτα διαίτης


Για τα μήλα θα χρειαστείς,
  • 2 μήλα
  • 1 σφηνάκι κόκα κόλα με στέβια
  • 2 πρέζες κανέλα
Ψιλοκόβεις τα μήλα σε μικρά κυβάκια τα μήλα και τα βάζεις σε ένα μπολ ρίχνεις την κόκα κόλα και την κανέλα, και ανακατεύεις. Το αφήνεις στην άκρη και συνεχίζεις με την ζύμη.


Η ζύμη χρειάζεται τα παρακάτω υλικά, τα οποία τα χτυπάς στο μίξερ.
  • 2 αυγά
  • 3,5 κουταλιές της σούπας στέβια (βάζεις ανάλογα ποσό γλυκό θέλεις να γίνει)
  • 1 πρέζα αλάτι (και λιγότερο)
  • 2 βανίλιες
  • Μισό κουταλάκι κανέλα
  • 1 κούπα αλεύρι ολικής άλεσης (180gr περίπου)
  • 1 φακελάκι μπέικιν
Χτυπάς τα αυγά με την στέβια και το αλάτι, για να αφρατέψουν. Έπειτα ρίχνεις τις βανίλιες και την κανέλα. Μετά σιγά σιγά το αλεύρι ολικής και τελευταίο το μπέικιν.

Στην συνέχεια ρίχνεις τα μήλα στην ζύμη και ανακατεύεις με ένα κουτάλι ώστε να ενωθούν όλα μαζί.

Αδειάζεις το μίγμα σε μια φόρμα με αντικολλητικό χαρτί και ψήνεις σε προθερμασμένο φούρνο για περίπου μια ώρα.


Όταν βγει από τον φούρνο, το αφήνεις να κρυώσει και πασπαλίζεις με στέβια σε μορφή σκόνης ή ζαχαρίνη και κανέλα.

Πως να φτιάξεις θεϊκή μηλόπιτα διαίτης

Μέτα μπορείς να απολαύσεις ένα κομμάτι που θα σε ενθουσιάσει η γεύση του!

Πες μου αν θα δοκιμάσεις την συνταγή και αν σου άρεσε και σένα όσο εμένα γράφοντας ένα σχόλιο.

Image Map


8 σχόλια:

  1. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα συνταγή αλλά σκέφτομαι να τη δοκιμάσω με αχλάδι και να δω πώς θα βγει γιατί δεν έχω μήλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν βγει εξίσου το ίδιο αποτέλεσμα, δοκίμασε και πες μου αν θες, πάντως με μήλα είναι φανταστική!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Να ξέρεις οτι χαίρομαι πολύ για το σχόλιο σου, που σου άρεσε η συνταγή μου!

      Διαγραφή
  3. Φαίνεται πολύ ωραία συνταγή! Σίγουρα θα την δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου❣
Thank you for visiting my blog❣

Copyright © by Diary Of A Beauty Addict. All rights reserved. Designed By El Design

UP
Blogger Widget